Szállítási információk

Házhozszállítás GLS Futárszolgálattal

A rendelések kiszállításának díja (amennyiben nem nagyméretű csomag) bruttó 1.590 Ft/csomag.

A nagyméretű csomagok* kiszállítási díja, értékhatártól függetlenül 30 kg meghaladás után 3 490 Ft/csomag, a maximális 3 m körméret (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladása után 7.990 Ft/csomag. Ha csomagja a rendelés feldolgozását követően nagyméretűnek bizonyul, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további egyeztetés céljából az Ön által megadott elérhetőségek egyikén.

*Nagyméretű csomagnak minősül minden olyan csomag, melynek súlya vagy mérete a 30 kg-ot vagy 3 m körméretet (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladja.

A nagyméretű csomagok személyes átvétele továbbra is ingyenes marad.

Amennyiben rendelése nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díjat a nagymértékű csomagra vonatkozó díjszabás szerint kell megállapítani.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheti.

Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

Fizetési módok: fizetés készpénzben vagy banki átutalás (előre utalás).

Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvét kezelési költség bruttó 400 Ft/csomag. Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 400 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként. Az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, banki előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük.

A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén mi mindaddig meghitelezzük a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszi és ki nem fizeti, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett.

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8:00-16:00 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.

Csomagja összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mail-ben küldünk értesítést. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZZE LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvétel esetén természetesen nincs felszámított költség.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy személyes átvétel esetén kizárólag ELŐREUTALÁSSAL VAGY készpénzzel tud fizetni, BANKKÁRTYÁS FIZETÉSÉRE TELEPHELYÜNKÖN NINCS LEHETŐSÉG!